• Mis on UI? Väike teooria. Näited ja arutelu kuidas UI-d mõista. Erinevad etappid UI/UX protsessis.
• Kasutaja stsenaariumid.
• Erinevad prototüüpimise tehnikad ja nende kasutamise eesmärgid.
• Veebilehe teekonna kaardistamine
• Wireframe'de tegemine.
• Prototüübi nullist loomine.
• Piltide lisamine prototüübile photoshopist.
• A/B prototüüpide tegemine.
• Erinevate disainiteooriate katsetamine prototüübis (nt näitame konkreetselt kuidas pildid haaravad rohkem tähelepanu kui tekst).
• Prototüübi väljastamine lõppfaasis ja selle edasi andmine.
• elemendid
• atribuudid
• pealkirjad
• id'd
• klassid
• lingid
• pildid
• Youtube aknad
• värvid
• tekstisuurused
• tekstikujundus
• piirjooned
• kaugused
• paiknemised
Pane tähele, et koolitusel on vajalik sooritada lõpuprojekt mahus ca 40 akadeemilist tundi. Anname selleks aga juhendi koolituse lõpus ning abistame igakülgselt selle valmimisel.