




• Mis on UI?
• Näited ja arutelu kuidas UI-d mõista.
• Kuidas UX ja UI koos töötavad?
• Erinevate protsessi osade kirjeldamine.
• Erinevad etapid UI/UX protsessis.
• Kasutaja stsenaariumid.
• Erinevad prototüüpimise tehnikad ja nende kasutamise eesmärgid.
• Lahtiselgitus uurimistöö ja eksperthinnangu vajadusest.
• Uurimismeetodite võrdlemine ja nende võtete ülevaade.
• Persoonade ülevaade.
• Kasutaja teekondade ettevalmistus.
• Uurimistöö koostamise põhimõtted.
• Konkurentsianalüüsi koostamise põhimõtted.
• Teeme koos reaalse uurimistöö.
• Teeme koos reaalse konkurentsianalüüsi.
• Erinevate kasutajatestimise meetodite tutvustus.
• Kasutajatestimise praktiline läbiviimine.
• Eelnevalt tehtud töö rakendamine.
• Observatsioonitabelite täitmine.
• Vigade avastamine.
• Kasutajatestimise analüüs.
• Ideede genereerimismeetodite tutvustus.
• Uurimustulemuste alusel uute ideede genereerimine.
• Divergeerimise ja konvergeerimise meetodite kasutamine.
• Kontseptsiooni loomine.
• Joonistamine (sketšimine).
• Konkurentsianalüüsis saadud info kasutamine ideede genereerimisel.
• FigJami kasutamine.
• A/B testimine.
• Kasutatavuse testimine.
• Paberprototüübi testimine.
• Wizard of Oz testimine.
• Eye tracking.
• Card sorting.
• Joonistamine.
• Mustritega tutvumine.
• Printsiipide meeldetuletus.
• Site maping.
• Kasutajateekondade tegemine.
• Raamistike ehk wireframe'de vajadus.
• Wireframe'de koostamine.
• Wireframe'mise ühendamine eelnevate sammudega ja edasise prototüüpimisega.
• Wireframe'mise olulis prototüüpimises.
• Wireframe'de koostamine Figmas.
• Põhiliste lehekülgede tegemine.
• Automaatne joondus.
• Stiililehe tegemine.
• Stiilielementide lihtne kasutus.
• Komponentide tegemine.
• Võimalikult kiiresti Wireframe'st prototüübi saamine.
• Teekondade vajalikkus.
• Lehekülgede ühendamine.
• Läbiklikkimine.
• Erinevad ühendamismeetodid.
• Hulga vaadete tegemine ja klikkimised.
• Interaktsioonide tegemine.
• Testimiseks prototüübi ettevalmistamine.
• Layout'de mõistmine.
• Puuteekraaniga seotud eripärad.
• Väiksemal ekraanil elementide ja tekstide loetavaks muutmine.
• Dünaamiline ja paindlik paigutus.
• Navigeerimise optimeerimine.
• Puuteekraaniga kohandatud elemendid ja nupud.
• Promptimise (AI-ga suhtlemise) tehnikad
• Figma AI pluginad
• Auto layout, disainisüsteem ning stiiliraamat
• Disaini erinevates faasides AI programmide kasutamine.
• Kõigi varasemate oskuste kasutusele võtmine, et prototüüpe luua.
• Piltide lisamine prototüübile Photoshopist.
• A/B prototüüpide tegemine.
• Erinevate disainiteooriate katsetamine prototüüpides.
• Prototüübi väljastamine lõppfaasis.
• Prototüübi edasi andmine.
Koolituse edukaks lõpetamiseks on vajalik sooritada lõpuprojekt mahus ca 40 akadeemilist tundi. Anname selleks juhendi koolituse lõpus ning abistame igakülgselt selle valmimisel.
